اتاق فرار لانه شیطان

قیمت به ازای هر نفر 160,000 تومان
ژانر: ترسناک درجه سختی: 7 از 10 مدت زمان بازی: 80 دقیقه تعداد نفرات: 5 تا 10 نفر ارائه دهنده: BaghMatroukeh شماره تماس: 91xxx1612

آدرس: مشهد وکیل آباد 87 غفوریان 6

پشتیبانی 24 ساعته
دارای نماد اعتبار فروش
مناسب ترین قیمت

مشهد وکیل آباد 87 غفوریان 6


درباره بازی


🥁لطفا نکات ذیل را به تمام اعضا گروه خود اطلاع رسانی نمایید: - مجموعه سرویس بهداشتی ندارد - تایم بازی هشتاد دقیقه می باشد 🏚ادرس مجموعه: مشهد ،انتهای بلوار وکیل آباد،وکیل آباد ۸۷ غفوریان ۶،زمین ورزشی ⌛️حضور همه اعضا ده دقیقه قبل شروع سانس الزامی هست. تماس بگیرید تا ادرس دقیق و پلاک خدمتتون اعلام بشه. ‼️در زمان تجمع در محل از پرسوجو از همسایگان جهت پیدا کردن پلاک و ایجاد مزاحمت برای آنها جدا خودداری نمایید.🙅🏻‍♂️❌ لطفا در ساعت مقرر به محل مراجعه نمایید،درصورت دیر آمدن از تایم بازی شما کسر خواهدشد، همچنین از پذیرش شما زودتر از موعد مقرر معذوریم(بعلت تداخل با سانس های قبلی) 🥁خواهشمند است برآورد زمانی جهت عبور از ترافیک را نیز مدنظر قرار دهید.(خصوصا اخر هفته و تعطیلات)

داستان بازی


از اعدام اصغر قاتل، نخستین قاتل زنجیرهای شناخته شده ایران در تیرماه ۱۳۱۳، فقط ۱۳ سال گذشته بود، که شبح او، مردم مشهد را به وحشت انداخت؛ شبحی که در کوچه پس کوچههای شهر میگشت و وحشت میآفرید. مردم آن روزگار با شنیدن اخبار قتلهای پیاپی کودکان در مشهد، از خود میپرسیدند: آیا اصغر قاتل بازگشته است؟ آیا نیرویی اهریمنی، باعث برخاستن او از قبر شده و حالا، او در جلد فرد دیگری فرو رفته است تا انتقام بگیرد؟ به تازگی تعدادی کودک و نوجوان در این محله ناپدید شدن و صدای ناله و جیغ های ترسناک در کوچه های به گوش اهالی منطقه رسیده است شما در نقش چند جوان کنجکاو ماموریت دارید؛ تا راز این قاتل زنجیره ای و دلیل ناپدید شدن کودکان را کشف کنید.

امکانات و ویژگی ها

  • جای پارک مناسب
  • برگزاری تولد
  • دسترسی مترو

نظرات(0)

با ثبت نظرتون بعد از اتاق فرار ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری کنید

0 0 از 5
از مجموع 0 نظر ثبت شده
فضاسازی 0
برخورد پرسنل 0
طراحی معما 0
داستان 0
سرگرمی 0
اجرای بازی 0
لانه شیطان
BaghMatroukeh

اتاق فرار لانه شیطان

قیمت به ازای هر نفر
160,000 تومان
0 نظر
0