134 نظر ثبت شده
134 نظر ثبت شده
مهیج،تئاتر تعاملی،ترسناک
تهران، تهرانپارس غربی
10 از 10
80 دقیقه
4 تا 10 نفر
ورود افراد در حالت غیرطبیعی یا تحت تأثیر مشروبات الکلی، مواد روانگردان یا محرک اکیداً ممنوع است. در صورت داشتن بیماری خاص، آلرژی یا فوبیا (ترس شدید از شرایط یا محیط خاص)، لطفاً پیش از شروع بازی مجموعه را در جریان قرار دهید. رعایت شئونات اسلامی و اصول اخلاقی در پوشش، رفتار و گفتار الزامی است. ورود افراد دارای بیماریهای قلبی، تنفسی یا زمینهای که احتمال بروز مشکل جسمی در طول بازی دارند، ممنوع میباشد. برای تجربهای بهتر و آسودهتر، لطفاً از لباس راحت استفاده کنید. لطفاً ۱۵ دقیقه پیش از شروع سانس در محل برگزاری حضور داشته باشید. به محض رسیدن به لوکیشن بازی، با مجموعه تماس حاصل فرمایید تا هماهنگیهای لازم انجام شود.
تهران، تهرانپارس غربی تهرانپارس خ رسالت نبش مترو تهرانپارس خ اخوت
مسیریابی02191301612
رزرو تلفنیدسترسی به مترو
دسترسی به BRT
برگزاری تولد
جای پارک مناسب
سرویس بهداشتی
اتاق فرار «موزه وارانسی (بازگشت)» تجربهای واقعا عالی برای طرفداران هیجان و دلهره محسوب میشود. کاربران به ویژه به ترس و فضاسازی قوی بازی اشاره کردهاند و تجربهای مملو از هیجان و دلهره را توصیف کردهاند. برخورد پرسنل و اکتورهای بازی نیز بسیار مورد تحسین قرار گرفته و کاربران از این که با احترام و دلسوزی با آنها رفتار شده، ابراز رضایت کردهاند. همچنین، بسیاری از خریداران تاکید دارند که حتماً ژانر «فول ترسناک» را انتخاب کنند تا تجربهای بهتر و هیجانانگیزتر داشته باشند. به طور کلی، این اتاق فرار به عنوان یکی از بهترین و جذابترین تجربهها در بین کاربران معرفی شده و توصیههای زیادی برای تجربه آن وجود دارد.
آرمین
عالی بود خدایی همه چیش برای لذت بیشتر خودتون پیشنهاد من فول ترسناک هستش رفتید بگیر فول ترسناک بریم بعد اگر دوستی عزیزی ازتون می ترسه بک بزنه حتمی موقعی که میرسید تماس باهاتون برقرار می کنه بگید که رفتید بالا فول ترسناک رفتید حال کنید لذت ببرید آنهایی که هیجان دوست دارن لذت می برند آنهایی هم که می ترسند لذت می برند حتما بهشون بگید و فول ترسناک برید. ممنون از مجموعه خوبشون تا حالا ۲ تا رفتم اتاق فرار از این مجموعه رفتم تجربه عالی داشتم ممنونم از همتون بابت اینهمه زحمت. به امید موفقیت بیشتر برای خودتون و لذت و تجربه بهتر برای ما
مهناز
خیلی تجربه خوبی بود و خوش گذشت
ابوالفضل
عالی بود همه چی و مخصوصا برخورد پرنسل ولی پیشنهاد من اینه که حتما فول ترسناک برین خیلی بهتره
yasha ghasemi
بر خورد پرسنل عالی بود و حتما اگه اونجا ازتون خواستن بین معمایی و ژانر وحشت یکدوم انتخاب کنید وحشت انتخاب کنید چون در ژانر معمایی اصلا ترسی وجود ندارد و ژانر وحشت عالی بود و از همه عالی تر برخورد پرسنل بود
Aboli
خیلی خیلییییی عالی بود حمتی پیشنهاد میکنم ولی برای ترس بیشتر با تعداد ۴ نفر برید
4٫8 از مجموع 134 نظر ثبت شده
ثبت نظر جدیدفضا سازی
4٫6 /5
برخورد پرسنل
5٫0 /5
طراحی معما
4٫8 /5
داستان
4٫8 /5
سرگرمی
4٫8 /5
اجرای بازی
4٫7 /5